Tallers d'estiu
Expressió plàstica
MATINS
De 4 a 8 anys
Si t'agrada dibuixar, pintar, fer fang, paper maxé, retallar, enganxar, imaginar, fer... Aquest taller segur que t'agradarà molt!
Tot girarà al voltant d'un fil conductor, a partir del qual anirem realitzant treballs tot desenvolupant la nostra creativitat i potenciant la nostra agilitat manual i conceptual.
Aquest estiu per primera vegada oferim un taller presencial i on-line alhora. És a dir que a Pou d’Art tindrem uns alumnes, i a casa una altres. Els qui decidiu fer el taller a casa haureu de comprar el kit de material per poder fer les activitats com els alumnes presencials, així anirem tots a la una. Els alumnes on-line faran només una hora i mitja triant una de les dos opcions d'horari, començant a les 10 o a les 11:40. Pot ser una experiència enriquidora per tots. Ho estem preparant tot amb molta cura per que funcioni tot a la perfecció.
1r torn: del 30 de juny al 3 de juliol*
2n torn: del 6 al 10 de juliol
3r torn: del 13 al 17 de juliol
4t torn: del 20 al 24 de juliol
5è torn: del 27 al 31 de juliol
6è torn: del 31 d´agost al 4 de setembre
7è torn: del 7 al 10 de setembre*
Horari de taller:
de 10 a 13h
Entrada i sortida flexible, de 9:30 a 10h i de 13 a 13:30h
Caldrà adaptar-les en funció de les mesures de seguretat per evitar aglomeracions a les entrades i sortides.
Preu torn presencial:
120€
*98€ aquest torn és de 4 dies
Horari on-line:
1r grup: de 10 a 11:30h
2n grup: de 11:40 a 13:10h
Preu torn on-line:
45€ + preu kit material
*36€ aquest torn és de 4 dies
+ preu kit material